Wikipedia

Search results

Friday, 7 February 2014

ART-ხელოვნება

სურათის აღწერის სქემა

საფეხური I
·         ხელოვანის ვინაობა
·         დრო (ეპოქა)
·         სახვითი ხელოვნების დარგი (ფერწერა,გრაფიკა... )
·         ჯანრი (პორტრეტი ,ნატურმორტი,პეიზაჟი,ყოფითი ჟანრი...)
·         ნაწარმოების სათაური
·         მასალა (ზეთი,აკვარელი,ფანქარი...)


საფეხური II
·         ჩამოთვალეთ რას ხედავთ სურათზე;აღწერეთ გარემო;დაიწყეთ იმით რაც მთავარია და დაასრულეთ მეორეხარისხოვანი,დამხმარე დეტალებით.

საფეხური III
·         დააკვირდით სახვითი ხელოვნების ელემენტებს,რომლებიც განსაზღვრავს ნაწარმოების თავისებურებას.ეს ელემენტებია:
ხაზი,ფერი,ფორმა,ფაქტურა

საფეხური IV
·         გაითვალისწინეთ ის პრინციპები რომლებიც განსაზღვრავს ნაწარმოების თავისებურებას.სახვითიხელოვნებისპრინციპებია:კოლორიტი,გრადაცია,მრავალფეოვნებ,აწონასწორობა,სტატიკა (დინამიკა),რიტმი,სივრცით და ხაზობრივი პერსპექტივა.

საფეხური VI

·         შენი აზრით რისი თქმა სურდა მხატვარს?რას ფიქრობ ამ ნაწარმოებზე?



                                         

                                         

                                         

                                         

                                         

                                         
                                                                               


                                         

                                       

                                       

                                     
                                       

                                         

                                                                                        

                                         

                                         

                                        

                                         

                                         

                                         

                                         














 



                                                                                

No comments:

Post a Comment